fredag 29 oktober 2010

Shopping gav svar

Var på en planerad shoppingresa med en av mina trevliga grannar. Det är rätt trevligt det där med bussresor egentligen, man träffar ett gäng människor man förmodligen inte hade träffat annars. Och bredvid oss satt en tjej jag aldrig sett förr och hon skrev något som vi blev nyfikna på. Det visade sig att hon jobbade på Ikea och satt och filade på en ansökan om en chefstjänst.

Jag har länge funderat på att skicka in en spontanansökan dit, men inte riktigt fått tummen ur. Jag kom så långt att jag till och med varit på där och frågat efter kontaktuppgifter till den personalansvariga. I och med detta möte fick jag ett ypperligt tillfälle att ställa frågor som jag hade. Kan väl säga att jag blev ännu mer inspirerad att söka nu. Så ikväll ska jag försöka få ihop en fin ansökan tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar