fredag 5 november 2010

Låna inte ut din dator!

Jag hade googlat upp en rad annonser jag skulle läsa lite mer noggrant. Som så ofta, hade jag de kvar som tabbar i ett eget webläsarfönster, för att kunna återkomma till dem när jag har bättre med tid. (Har ju en dotter som kräver sin uppmärksamhet.) Några av dem var lite intressanta att söka faktiskt.

Så lånade jag ut min dator lite snabbt till makens systerson och vips så hade alla annonser försvunnit. Nej, han hade inte klickat bort dem, utan han fick hela datorn att starta om sig. Och osmart nog så valde han inte "resume last sessions"när han startade webläsaren igen. Tittade i historiken, men de fanns verkligen inte där heller.

Så nu måste jag sätta mig ner och försöka komma ihåg var jag hittade annonserna. Verkligen inget jag memorerade när jag letade upp dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar